Bel +31 (0)646605807

Klanten Service

 

Bezorging
Uw bestelling wordt meestal de volgende werkdag op het opgegeven adres bezorgd (bij u thuis of op uw werk). Op moment van verzenden ontvangt u nog een email ter bevestiging en een trackingcode. U kunt de levering volgen via de website van de desbetreffende vervoerder. Wij werken samen met PostNL, GLS, UPS en DHL.

Ruilen & retouren
Mocht u de bestelling willen ruilen of retourneren, dan kan dit indien deze:
- binnen de zichttermijn van 7 dagen wordt teruggestuurd;
- in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit;
- compleet en onbeschadigd is.

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht. Sommige artikelen mag u alleen retourneren als de verpakking ongeopend is. Denk aan gebruiksartikelen zoals grips of paalreiniger, deze artikelen kunnen daarom ook niet geretourneerd worden..

Wanneer er sprake is van een fabricagefout of beschadiging tijdens transport, krijgt u de kosten voor het retourzenden terug. Hiervoor dient u contact op te nemen via info@danspalen.nl of telefonisch via 06-46605807.

Retouren stuurt u naar onderstaand adres:
Danspalen.nl
Smidse 121
5374 AJ Schaijk

Bestelprocedure
Het bestellen verloopt als volgt:

- Klik het artikel aan waarin u geïnteresseerd bent;
- Heeft u besloten om het artikel te kopen, klik dan op de knop ‘In Winkelwagen’;
- U ziet nu ‘Uw winkelwagentje’ met de inhoud. U kunt eventueel nog artikelen verwijderen of het aantal aanpassen;
- Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘Afrekenen’;
- Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u uw gegevens in te vullen;
- Vervolgens kunt u kiezen of u uw bestelling thuis wilt laten bezorgen, of dat u het zelf wilt afhalen in de winkel;
- Hierna vult u de verzendmethode in;
- Hierna kunt u aangeven hoe u wilt betalen.
- Als alles naar uw wens is plaatst u uw opdracht.

U krijgt na afloop een bevestiging per e-mail van uw bestelling.
Tip: u kunt uw bestelling ook op uw werkadres laten bezorgen. Uw bestelling wordt meestal de volgende werkdag op het opgegeven adres bezorgd (bij u thuis of op uw werk). Op moment van verzenden ontvangt u nog een email ter bevestiging en een trackingcode

Betaalmogelijkheden
U kunt bij Danspalen.nl op 4 manieren betalen:
1. Betalen met iDEAL
Via internetbankieren kunt u met iDEAL veilig en gemakkelijk uw aankoop direct afrekenen! Via iDEAL betaalt u in uw eigen vertrouwde internetbankier omgeving.

Bij het afrekenen van uw bestelling kiest u "iDEAL" als betaalmethode. Hierna selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Na uw toestemming wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven.
  
2. Betaling vooraf via vooruitbetaling
U kunt het totaalbedrag ook zelf vooraf overmaken, bijvoorbeeld met internetbankieren of een overschrijvingsformulier. U kunt uw betaling overmaken naar: rekeningnummer 143145897 t.n.v.Aliaz, Schaijk.
Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Deze vindt u op uw factuur in de bevestigings email.
Na ontvangst van uw betaling sturen wij uw bestelling direct toe.

Voor klanten buiten Nederland volgen hier de gegevens:
IBAN: NL90 RABO 0143145894
BIC: RABONL2U
T.n.v. Aliaz te Schaijk

3. Paypal
Betaal veilig en gemakkelijk met Visa of Mastercard op de beveiligde server van PayPal. PayPal is een onderneming van Ebay en accepteert betalingen van kopers in meer dan 100 landen. En omdat de betaling volledig op de server van PayPal plaatsvindt, zijn uw creditcardgegevens maximaal beveiligd.
Nadat u "Paypal" als betaalmethode heeft gekozen, wordt u automatisch verbonden met de server van PayPal. Controleer uw gegevens en selecteer bij "Betaalkaart" de creditcard van uw keuze. Na uw toestemming wordt het bedrag via uw credit card betaald.

4. Betalen bij afhalen
U kunt ook kiezen om de bestelling op afspraak af te halen. u kunt dan ook contant betalen. Let op er is geen pin, dus alleen contant.